Generelle oplysninger
Stine & Ko Aps
Fiolstræde 38
1171 København K
CVR-nr. 10134560 CVR-reg. adresse Kansasvej 17, 2300 København S
Kundeservicemail:
kbh@stineogko.dk (vi svarer, så hurtigt vi kan inden for 24 timer)
Betaling
Vi modtager VISA/DANKORT samt MASTERCARD
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Bank overførsel:
Jyske Bank
reg. 5015
konto 155155-8
OBS! Ved bankoverførsel, check eller lign. er du ikke beskyttet af insigelsesordningen
Levering
Stine & Ko garanterer levering inden for 2-5 hverdage. Alle pakker sendes så vidt muligt med GLS til selvvalgt GLS pakkeshop.
Vi tilbyder fragtfri levering for alle køb over 500,- til Danmark
OBS! Bor du udenfor Danmarks grænser, kontakt da venligst kundeservice på kbh@stineogko.dk så løser vi dette sammen
Fortrydelsesret og returnering
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Jeg håber, du bliver glad for dit nye tøj.
Skulle du have brug for at returnerer enkelte dele, har du 14 dage fra du har modtaget varen, til at det skal være os i hænde i vores webshop.
Emballager de ubrugte varer forsvarligt, som ved modtagelse og med alle prismærker på. Vedlæg faktura eller en kopi heraf.
Du skal sende din ordre retur til os senest 14 dage efter du har modtaget varen. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
2. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om,
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi betalingen for de pågældende varer modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion,
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Stine & Ko
Fiolstræde 38
1171 København K
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav
Obs! Har du brug for at få byttet dine varer - evt. til en anden størrelse, er du velkommen til at:
Sende en mail på kbh@stineogko.dk med hvilken størrelse du ønsker i stedet (husk at tilføje ordrenr.)
eller
Personligt fremmøde i vores københavnske butik
Stine & Ko
Fiolstræde 38
1171 København K
Dog er det meget vigtigt, at du stadig medbringer faktura, da webshop og Stine & Ko`s fysiske butik kører særskilt.
Ved personligt fremmøde kan evt. difference kun udbetales med et tilgodebevis.
Ellers henvises der til ovenstående adresse for returnering
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
En reklamation skal altid anmeldes forudindgående på kundeservicemail kbh@stineogko.dk eller ved personligt fremmøde i butik
Se adresse nedenfor
Varen sendes til:
Stine & Ko
Fiolstræde 38
1171 København K
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Persondatapolitik
For at du kan indgå et køb med Stine & Ko har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, mobilnr. (til advisering GLS har din pakke klar til afhentningi selvvalgt pakkeshop) samt e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos
Stine & Ko Aps
og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Data ansvarlig
Stine Løv Henriksen
Ejer
Dine oplysninger videregives ikke og sælges ej heller videre til trediemand
Som registreret hos Stine & Ko Aps, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til:
kbh@stineogko.dk
Klageadgang
Hvis du har spørgsmål eller har andre problemer vedr. dit køb, skal du rette henvendelse til
Kundeservice på mail kbh@stineogko.dk
Handelsbetingelserne er senest opdateret
30. januar 2018